vrijdag 17 augustus 2018

zwembad, 1ste schets

Vorig weekend voorkant van perceel gaan openmaken. De stronkjes van de struiken met de grond gelijk afgezaagd, hekwerk verwijderd. Zodoende is er met de auto via het straat op te rijden en moet ik niet meer langs het achterliggend perceel rijden.

Gisterenavond telefoon gekregen dat ze vandaag container zouden kunnen leveren. Normaal hadden we 's morgens eerste rit afgesproken (tss 4 en 6h), maar dat bleek niet te kunnen met de festivals ed. Dus zou het tussen 3 en 5 worden in de namiddag. Niet zo handig kwa werk, maar dan moet het maar. Wel mooi op afgesproken uur aangekomen. Ik was 5 minuten eerder. Dus kon ik nog effe kijken wat ze er allemaal uitgestoken hebben. Blijkbaar hebben ze er vuurke liggen stoken. zal toch is met de buren moeten gaan babbelen.

Toch wel aparte manier om zo ne container te lossen, chauffeur was wel ne toffe kerel en had ferm beesje bij:



Vorige week vrijdag 1ste schets gaan bespreken met architect. de nodige aanpassing aan gedaan en die worden komende maandag besproken en dan kan de volgende stap gezet worden.

(zitten enkele logische fouten in)
(rechtsboven de inrit voor met auto in de kelder te rijden, rechtsonder 2 slpk of 1 grote hobbykamer, de rest wijst zichzelf)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...