vrijdag 21 september 2018

batterijcapaciteit


Ik heb van elke auto 1 batterij getest en ze zitten kwa capaciteit redelijk dicht bij elkaar, 1234Wh (lol) & 1286Wh. Maar ik heb de boven en/ of ondergrens overschreden denk ik, want de batterijen waren als 1175Wh gespec'ed nieuw. na 4 jaar zullen ze wel iets van capaciteit verloren zijn.



Vermits ik nog op zoek ben naar een derde auto, ben ik eens langs gegaan bij een Porsche dealer. Maar auto's die pertotal zijn, worden meestal verkocht per opbod maw die auto's verdwijnen op de zwarte markt voor onderdelen. jammer

Ik hoop volgende week een graafmachine te vinden, zodoende ik de hof kan beginnen omspitten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...