zondag 8 november 2020

inrit beton

na de bekisting van de druklaag verwijderd te hebben. kon er begonnen worden met de bekisting voor de inrit.

voi heeft met betonblokken stuk gemetst voor die 2 resterende welfsels op te leggen. die moeten hoger komen te liggen om mijn doorrijhoogte te behouden, ander had ik niet zo'n een hoge kelder moeten maken.

stuk zand voor inrit weggegraven en naast kelder gedumpt, zodoende ik met kraan er langs kon voor die welfsels erop te leggen. 3 camions steenpuin laten kappen voor terug houvast te hebben voor mixer en als voorlopige oprit.

 heel constructie verzonnen voor bekisting op zijn plek te houden



dan nog de netten en de korf onderaan de inrit nog gelegd.

met de dagen die korter zijn, maak ik veel minder foto's. wel jammer want die korf was wel iets knap, maar kan er geen foto van vinden.

deze keer beton zonder pomp, maar met een telegoot. blijft iets apart maar wel superhandig. heb je de kosten van een pomp al niet. scheelt toch weer een paar honderd euro

te vrijdag namiddag beton gestort en gepolierd. en toen was het weer donker en dus ook geen foto's.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...