zondag 6 december 2020

wachtbuizen tussen kelders, kelder aanvullen, inrit testen

te maandag minidino van overbuurman nog is gaan lenen. want zand is keihard.

wachtbuis naar container verwijderd en dan 3 buizen naar kelder van huis gestoken.
vorig weekend wachtbuizen tussen de 2 kelders gestoken 

2 funderingen van mijn zonnepanelen afdak verwijderd die zaten net waar wachtbuien moest komen.

solarkabels van mijn zonnepanelen er door gestoken, vermits omvormer en batterijen nog in kelder poolhouse staan.

gisteren kelder aangevuld, daarvoor moest ik mijne dino nog verhuizen naar waar mijne grond ligt. grondwerker kwam dan met zijn bandenkraan en tractor met triple asser voor zand te verhuizen. en uiteen te doen. zijn broer was na de middag nog even komen helpen met kleine buldozer. voor zand naast het huis te rijden.

vandaag met auto eerste keer de kelder ingereden. met overschot, met remork had k geen rekening gehouden tijdens ontwerp huis (had ik toen ook nog niet), maar dat gaat gelukkig ook. kan ik al mijn rollend materiaal droog zetten.



 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...