donderdag 2 september 2021

socarex plaatsen voor besproeiing, dampopen platen plaatsen tegen HSB inrit

vorige week had ik 50m socarex besteld.die heb ik vrijdag opgehaald en al afgerold, want is stug en wringt langs alle kanten. wat het voor de plaatsing niet makkelijk maakt.

zaterdag avond dan maar begonnen met tegen plafond te bevestigen. toch al 20m kunnen vastboren. door wachtbuis naar kleine kelder (waar collector besproeiing hangt). zondag verder gedaan en op collector aangesloten


provisoir pomp aangesloten op put. om het nodige roestwater op te trekken. en put al eens te spoelen.

donderdag na het werk dampopen platen geplaatst voor tegen HSB van inrit. Die had ik maandag gehaald bij kleine HSB aannemer, ik was het moe om te wachten (bijna 1 jaar) op leverancier waar ik ze voorheen gekocht had. die hadden nog steeds geen stock. ze zouden tegen oktober terug stock hebben. dus bedrijf gecontacteerd waar ik in verleden contact mee gehad heb voor huis te laten bouwen.

Achteraf wat met de baas aan het buurten mbt hout te korten ed. Die hadden 11 HSB woning geplant om te plaatsen, maar ze kregen maar voor 10 huizen hun hout. Het kwam er op neer dat er limieten opgelegd werd vanuit de leverancier. Zo zit ik ook maar wat aan te kloten.


Morgen vertrek ik naar Houffalize, kabouters zoeken. en volgende week heb ik verlof  om nog wat in de tuin verder te doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...