vrijdag 29 december 2023

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten.

Halverwege de maand plafond aan de voordeur afgewerkt, spotjes had ik besteld met black friday.


4 akoestisch panelen gemonteerd boven het bed, een foutje wat in het huis wordt rechtgezet.Of daar zal ik in ieder geval de leidingspouw wel isoleren.


Wat goten besteld voor de voedingskabel en datakabels in te leggen. Mogelijk wat overkill, maar achja. Leek me een pak netter dan allemaal losse buizen tegen het plafond. Voedingskabel (5G16) en 6  datakabels die naar achteren gaan.

 

 
Overlengte nog weg te werken

links naar patchast, rechts naar bord op het gelijksvloer:

tot nu toe, dus hangt er niet voor de show

Dat zal hem wel worden voor dit jaar, volgend jaar weer een jaar. Elektriciteit nog eens zien of ik alles heb en dan vloerisolatie en vloerverwarming en hopelijk chape en wie weet zelfs vloer.

De beste wensen al vast en een goede gezondheid toegewenst.


2 opmerkingen:

  1. Nou, al 3 maanden in het nieuwe jaar en nog geen update?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Komt wel, noem het winter"stop". Vooral offertes opvragen vergelijken etc. Schokwekkend hoe weinig reactie je krijgt en hoe je erachteraan moet gaan. Die hebben al vroegtijdig afgedaan bij mij.

    BeantwoordenVerwijderen

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...