zondag 22 juli 2018

snoeien

Vorige week bij de notaris gaan tekenen, dus ik kan me officieel eigenaar noemen van een stuk grond :D

Ondertussen aan het kijken geweest voor een container voor opslag tijdens bouw en kan later misschien nog dienst doen als zwembad (geen grap). Bedrijf in Bree lijkt me de meest handige keuze, dichterbij als haven van Antwerpen en kwa transportkosten toch zeker de betere keuze. Me 2 weken eens gaan kijken.

Graafmachine eveneens iets waar ik naar het kijken ben geweest. Uiteindelijk bedrijf in de buurt gevonden die tweedehands machines verkopen. Moet er alleen eens langsgaan want reageren niet op mail.
Graafmachine zou ook moeten dienen voor HSB panelen op hun plek te zetten.

Nog niet vermeld volgens mij, maar op de grond is in '93 een bouwmisdrijf begaan, het storten van inert materiaal. Het laten weghalen kost me minimaal 20D€, zonder al te veel gekke dingen. Er is een bodemonderzoek gebeurt en geen gekke dingen uit gekomen dus hopelijk ook geen asbest in.
Dus nu zit ik met 900m³ steenpuin dat eruit moet een graafmachine zou wel kunnen helpen met de kosten te drukken. alleen nog van dat puin af zien te raken. Maar daar heb ik mogelijk ook een oplossing voor.

Dit weekend me uitgeleefd op wat doorgeschoten planten.
Zaterdag avond met de zaag ze neergehaald en eentje achter de auto gehangen vermits ik er niet volledig bij kon met de zaag.

bos
geen bos

Zondag morgend eerst auto gewassen en dan perceel gaan opmeten en gekeken waar het mijne juist ligt. was een grote wei waar vroeger paard(en) op gestaan hebben. Blijkt dat mijn buren deel van mijn bomen ook neergehaald hebben. Op zich leuk maar niet dat ze alles op elkaar hebben laten vallen en dus een kutwerk is om die uit elkaar te trekken. Vooral met ie leuke doorns, heel mijn handen staan vol gaatjes :p

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...