zondag 5 april 2020

hof en paaltjes kelder

Kelderman had me nog teruggebeld, worst case da het een week ging uitschuiven, maar hij dacht van niet. hadden de week van te voren gene beton, maar centrale ging vorige week terug open. Ging het me nog laten weten, maar niks meer van gehoord. Zal hem nog is een belleke moeten doen.

stukske hof omgewoeld woensdag

 donderdag potgrond gaan halen

wat groentjes gezaaid en ze komen al wat piepen. ik had ze maar in een potteke gezaaid, want het vroor nog toen.


te zondag wat paaltjes geklopt om te zien hoe diep die kelder komt, belachelijk groot dus. maar container staat gelukkig goed. en ik heb nog 13m tss kelder huis en poolhouse. oef ne meter op reserve voor zwembad.


daarna een toereke gaan wandelen, dacht wat vitaminen D opdoen, dus vertrokken met een volle fles water en 18Km later was de fles leeg. Het tempo zat er niet echt in dusja maar een magere 5,5Km/h.


Toch nog een stukske frustratie, je mag geen buizen voor besproeiing gaan halen, maar bij de mensen prive de besproeiing gaan opstarten dat mag dan wel. Ik stel me toch serieus vragen bij heel die maatregelen die ze stellen. levensbehoevend, niet echt lijkt me. schijtcorona.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...