zondag 29 mei 2022

omheining achterzijde perceel en padoek bijgebouw

donderdag was het onze lieve hemelvaart,  dus heb ik vrijdag erbij genomen en 2 dagen nog is wat op de bouw gedaan.

achterzijde is een onbebouwd perceel, om mijn perceel te kunnen  afbakenen wat stichelplaten en palen gaan halen. met de huidige staalprijzen kan die draad wel wachten. bouwhekken ertegen werkt voorlopig ook prima.

dan nog verder gedaan aan padoek aan schuifraam, vermits ik binnenkort verjaar is het wel leuk als dit af zou zijn en met vrienden daar kunnen zitten. in de hoop dat ik mijne poot niet weer omsla op mijne verjaardag.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...