zondag 2 oktober 2022

bouw opkuisen, platen verleggen, padje steenpuin

Niet super veel gedaan precies, maar dat ben ik al een paar weken aan het zeggen denk ik. Vooral plek maken voor laatste 2 muurtjes te kunnen plaatsen.

Maandag OSB wat aan het omtassen geweest, nadat verhoogje leegehaald was uiteraard.

Fuck die platen zijn stiekem toch zwaar en vooral lomp groot, zo'n beetje gelek ik :P Nee pols was me niet dankbaar, veel last van gehad de dag erop. Jammer genoeg was dat nog maar de helft.

Dinsdag ne remork/ kuub steenpuin gaan halen voor padje verder aan te vullen, tuinverlichting naar binnen geboord en ju schuppen maar. Zeik ma dan ook zeikes nat geregend, chance dat buienradar altijd correct is, miljaar.

Woensdag de resterende plaatjes over getast, ze liggen enkel wat hoog. Ik kan er nog amper aan. Nu is mijne pols helemaal na de tiefes, GVD.

donderdag nog wat verder liggen opruimen, wat prul naar kelder gedragen die ik niet meer denk nodig te hebben en onder de voet lag. paar dampopen stukskes her en der ingefrot die nog miste. Ozze voi had die hoeken van het dak nog verder afgewerkt

EPDM flappen van het dak nog achter tengellatten gestoken. Stiekem ook een tijdrovend kluske. slechts de helft kunnen doen. Derna nog het gras afgereden nu het nog is ne keer droog was. Ik zal volgende week proberen de rest te doen

Gisterenavond de besproeiing nog leegeblazen. nu kan het van mij part vriezen. Tis al paar keer kort bij vriespunt geweest, ne keer 2 en 3 graden.

Vandaag profiels gezet voor binnenmuren van badkamer en WC.

Weinig foto's deze week, pijn aan pols doet me dat vergeten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...