zondag 8 januari 2023

Sanitair kot, stopcontacten kelder fixen, lamp trapgat.

 Kot sanitair is verder afgewerkt



volblazen nu maar :)

Ik miste een magneetbord, meestal plakte ik magneetjes op de schroeven van de gyproc, maar dat waren er niet genoeg. Ik kreeg al die tekeningen van petekind niet meer opgehangen :p, dus galva plaatje laten knippen bij lokale ijzerhandel. en hup tegen de muur. vorige week al wat magneetjes bijbesteld, ga ik van die neodymium magneten in mijn kroonkurken van Grimbergen winter plakken.

 

Stopcontact in kelder gefixed, gatenkaas van gemaakt want ik zat overal op ijzer, niet nrml. Ik zal er int vervolg nog wat meer insteken...

 

Sensorlamp gehangen in trapgat, prachtig, spel detecteert pas van 2,5m op papier. Maar die 2,5m is ook verre van accuraat, als ik van kelder naar boven wil, gaat die pas aan als ik bijna boven ben. Gelukkig heeft dat spel ook "basisverlichting", gedimde (10%) stand die 24/7 brand. Verbruikt amper iets, maar dit was ook niet de bedoeling. in theorie 1W

Dakske kan nu ook volgeblazen worden :)

opbouw voor garage poort TL lamp vervolledigd

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...