zondag 22 januari 2023

trapgat afgetaped, doorvoeren ventilatie, gaten cellulose

Vorige week maandag trapgat afgetaped, altijd leuk boven die trap. meer met trapladder aan het stunten dan iets anders, hopelijk was dit het laatste.



Met die pomp van besproeiing terug in te steken had ik de effe laten draaien voor put terug op te trekken, met ontijzerinstallatie gebypassed. Klein uurke laten pompen tot water terug helder was. Tuinslang had ik in riool gestoken boven. Maar na een tijdje zag ik wat water op de vloer staan in de kelder onder pomp. Een dichting van een Y stuk dat lek was. Eerste uiteraard, helemaal in het begin. 15m buis laten zakken zag ik toch wel tegenop. Al bij al was het op een half uurke gefixed, dus dat viel zeker niet tegen.


Vorige week zondag pomp nog eens ne tijd laten draaien, geen lek meer gelukkig.


 donderdag ventilatiedoorvoeren afgetaped



Vrijdag 's middags gestopt op het werk en het kind in mij naar boven gehaald, zaaaalig

Daarna lampjes gehangen in ventilatie kot, sanitairkot en op inrit onder verhoog waar pelletkachel komt. Riool naar ventilatieunit gebracht, paar doorvoeren voor elek en datakabels naar ventilatie unit.


 Vandaag gaatjes gemaakt voor cellulose in te blazen






onder ventilatieplatform
Ik hoop dat isolatieman geen hoogtevrees heeft.

 
Magneetjes die ik besteld had binnengekomen, of toch al een deel. Wel grappig, miss iets kleiner dan ik verwacht had.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...