zondag 30 april 2023

doek gevelbekleding, paaltjes grasveld en klinkers voordeur

Vorige week maandag voorgevel verder uitgevuld en woensdag uitgevuld.

Dinsdag met mijn vader die doek aan de zijgevel nog gehangen en de latten ertegengemaakt die ik nog had, de rest is bijbesteld, maar levertermijn is ahum rampzalig.  

Vrijdag het resterende stukje van de achtergevel gedaan en uitgevuld

Donderdag was ik vrij (Koningsdag), begonnen met sproeikop van besproeiing aan voordeur 25cm op te schuiven. voor plek te maken voor padje voordeur. en wat verder uitvullen met steenpuin en aanstampen met wacker. gaten maken voor paaltjes aan grasveld aan het straat

In de namiddag maar ne kuub stabilisee gehaald voor paaltjes te zetten en klinkers te leggen.


Ook boord links van het huis meegedaan, voor gazon achteraf.

Vrijdag dan boord van trespa geplaatst voor opspattende water. voorgevel, stukske tot aan voordeur

en rechterkant van het huis een deel.

Vandaag den elentriek aan de zijgevel en qchtergevel verder gedaan, werfhekken weggehaald (want betonnen paaltjes)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...