maandag 29 mei 2023

buitenverlichting

Dinsdag ne kuub steenpuin gaan halen voor rondom terras verder aan te vullen, donderdag padoek afgezaagd aan de voordeur voor een rechte snede te hebben. De rest druk geweest met andere dingen.


Te zaterdag paaltjes gezet, fakkel lampjes zijn nog onderweg.


Geeft een totaal ander beeld nu, ik was best trots op mezelf maar dat krijgt nog een kanttekening...

Zondag lampjes gemonteerd aan voor- en achtergevel. Top armaturen, Ik zeg het niet gauw, want meestal is het dikke nest, ma dees vielen me zeker niet tegen.




Ziet er allemaal leuk uit en toch ben ik niet tevreden, collega's hebben me al is gewezen dat ik niet zo kritisch moet zijn voor mezelf. Makkelijker gezegd als gedaan als autist zijnde (iets met perfectionisme ofzo). Ma soit dat is maar bijzaak, zondag avond heb ik helaas afscheid moeten nemen van mijn "vrouwelijke helpster", dat doet helaas veel pijn en zindert vooral nog na.

Vandaag de zijgevel gedaan en plankjes gezaagd om garagepoort te kunnen bekleden met padoek. Op de weegschaal gelegd en man van poort een appje gestuurd voor aangepaste veren. In de namiddag de wandelschoenen aangetrokken om gedachten wat te verzetten. Ik vond wel niet echt de rust die ik zocht ma soit. Komt wel een keer hoop ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...