zondag 3 september 2023

padoek garagepoort

Na enkele maanden zijn de zwaardere veren toch gearriveerd. Oude eraf, dikkere erop en tegelijk ik plankjes vastschieten. Poortman was iets sneller klaar als ik, bovenste rij moest nog. Dus was hem effe safke smoren.

Laat plankjes maar vergrijzen nu, tegen het einde van het jaar zijn ze misschien grijs. En anders volgend jaar wel.

Ik had wel beter een zwarte poort gepakt, ik moet die onderste rand nog is zwart spuiten. Blijft iets meer bloot als ik had verwacht.


Nu die charel van die isolatie nog is moeten te pakken krijgen. Dan kan ik dakrand vanachter verder afwerken.

Betonnen paaltjes nog is moeten ontroesten met die pipo's hun "onderhoud". Meer miserie met andersman ellende op te kuisen als de nest waard is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...