zondag 2 februari 2020

zand aanvullen en kleine prul

Dinsdag bij overbuurman langsgeweest voor Schäfer en mini dino te lenen. en luisteren voor grasmatten.

nog niks gehoord van matras, nog is achteraan moeten gaan denk ik. mja laat ma liggen nu met die regen ook niks aan als ik door de regen moet vervoeren.

Niet zoveel gedaan de afgelopen weken, groot slaap tekort wegens omstandigheden. Mijn weerstand is al niet al te best door medicatie. van de week ne collega naar huis gegaan met corona virus denk ik, nja dag erop had ik serieuze keelpijn, vrijdag was het bij wijze van game over. serieus slecht geweest. om 2h maar naar huis gegaan want ging ni meer.

's avonds met (te) veel moeite diepvries en wasmachine naar kelder gedaan.

Gisteren overbuurman zenne Schäfer gaan vragen, zei van kom wel effe langs, dan met 2 wat zand aangevuld.

hoe het was/ nu is


Vandaag verluchtingsgat zenne bocht en paddestoel gegoven. en begonnen met tussenstukken te plaatsen voor boven muurke badkamer.


Vandaag had kelderman terug gebeld, zou vanaf begin juni kunnen. hopelijk tegen dan wat beter weer, want dit is niks. ene dras op bouw. kzen het toch moe aan het worden. tis al ni veel anders geweest vanaf dat ruwbouw (gelukkig) er stond. Dan zou ik auto nog is kunnen wassen, want die heb ik ook al een half jaar niet meer gewassen. en die ziet er uit.

zonniger weer mag ook wel, beter voor accu's.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...