zondag 23 februari 2020

vernissen, hoeklatjes, gordijnen en teveel regen

Door de week verder gegaan met vernissen, elke dag een laag. schiet niet echt op, maarja tis ni anders.

alu hoekprofiel gezet op hoek halletje/ slaapkamer met fix all ertegen gelijmd, sergeanten houden het op zen plek voor 24h, daarna kunnen die eraf.



donderdag schijtpot terug gemonteerd. nog is moeten afkitten.


Gisteren gordijnen gaan halen, moest toch lachen als ik referentie las. krijgde ervan zeker als je dat besteld bij ene die je van cafee kent.



gisteren verstekzaag meegenomen om alu hoekprofielen te zagen. gisteren ene kant gedaan, vandaag andere kant.

Ladekastjes verhuist en op carousel gemonteerd.

van:


naar:
stuk compacter zo.

Iets minder aangename verassing, regenput zit boenkvol. nuja gelukkig op tijd gezien, anders kon het wel is nat worden in kelder. ni normaal eigenlijk, 10Dl vol in no time.


kleine wijziging doorgevoerd, plantjes bij achterbuurman wat water geven nu.
Paar uur waterput liggen leegtrekken met dompel pomp en naar achterliggend perceel gepompt. ook ni ideaal ma dat krijg je met die achterlijke regels en dat extreem weer.


rail gordijn schuifraam gehangen, had beetje hulp nodig, als ik in het midden vasthield dan boog deze te hard door en kon ik rail niet tegen muur houden.


Extra beugeltjes gezet om gewicht van gordijnen te houden, vermits gordijnen 2/3 van de dag open staan.

Koordje is net wat te kort, is sturen als hem mij geen langer kan geven. voor de rest wel nette gordijnen.




dan nog wat opgerommeld, met de dweil er ne keer door en tis weer proper.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...