zondag 1 maart 2020

pelletkachel, deksel trapgat bekleden met kurk

deuropening van vorige week zonder sergeanten


timer van pelletkachel ingesteld, dat spel had nogal de neiging om rond 4h beginnen te branden omdat buffer het koud kreeg. nu mag hem niet tussen 12 en 6h 's mogens branden.
Het minste lawaai na 12h 's nachts krijgt me wakker en dan doe ik geen oog meer dicht.

de regen mag wel eens gaan stoppen, het zakt niet meer. tis teveel in ene keer. Een week verder en 10cm gezakt...


Vrijdag steigerhout gaan halen voor schuifdeur badkamer te maken. dit was ter compensatie voor hun mislukt bedeinde. nuja kwaliteit laat toch de wensen over, wa een klodde bedrijf.


Gisteren omkasting van trapgat gewijzigd, hoogte kwam niet 100% uit met de vloer.

Vandaag deksel trapgat kurk op gelijmd, eerst primer erop. uur wachten. ondertussen tegels geteld en al ingelijmd.


dan deksel ingelijmd en de tegels erop kloppen



alleen die vernis durf ik er niet echt opzetten. soms wel lastig voor als luik open moet, en mag geen sof zijn. die pellet maakt toch wel beetje stof. moet toch eens bezien wnr ik da het beste doe.

Tijdens drogen deeg voor pannenkoeken gemaakt en als kurk erop lag pannenkoeken gebakken. ik heb blijkbaar nog geen pan, dus was het pannenkoeken in de wok :p. zal nog eens een pan moeten kopen.


alu hoekprofiel voor neffe kast elentriek tegen gelijmd. om profiel aan te drukken, een hindernissen parkoer gemaakt.
Ik moest onderaan profiel beetje uitvullen, want muur staat een beetje scheef. uitlijning van de deurtjes kwam niet 100% uit. Nu kan ik deurtjes eens inkorten, maar moet nog afplak tape voor op de gezaagde kant te plakken fixen. Zou nog mooi zijn als dat matched met de tingsryd deurtjes van de IKEA.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...