zondag 3 juli 2022

AWW bijgebouw

Voor mijn huis heb ik een AWW (AardWarmteWisselaar) voorzien voor mijn inkomende lucht voor ventilatiesysteem. vermits ik in mijn bijgebouw woon voorlopig, zou het wel fijn zijn om dit systeem al eens te kunnen testen. hiervoor moest in in de grote kelder van het huis nog wat galvabuizen monteren. met de huidige staalprijzen leek het me wel wijs om verschillende offertes op te vragen. goodkoopste was 700euro, duurste 1300. tel uit uw winst...

bij het gieten van de druklaag de kelder was de bekisting opgeschoven in de hoek en is er dus wat beton uit de hoek gelopen. dit moest ik nog eerst wegslijpen. daarna kon ik beginnen met het monteren van de galva buizen.




was een lang dagje, volgende week verlof. doe ik morgen aan verder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...