zondag 10 juli 2022

HSB of toch niet

week 27 was D day voor HSB van het huis. totdat ik vorige week vrijdag even informeerde als ze klaar waren voor de geplande levering van deze week. kreeg ik doodleuk te horen  dat ze nog een paar weken extra gingen opschuiven... oh tof, dat vooraf communiceren ging niet? ....

Ik neem verlof, al minstens 3 keer verzet dit jaar, gelukkig doen ze op het werk niet al te moeilijk daarover. ma ik vind het zelf vervelend.

kwa werk was er nog genoeg te doen, maandag kimblokken bijgemetst ter voorbereiding van HSB en uitsparingen voor staal gemaakt

dinsdag noorderkant van bijgebouw moest nog bekleed worden met padoek, samen met mijn vader gedaan.

als die na huis was 's avonds die AWW in kelder van het huis nog verder gekoppeld. met hetgeen ik vorige zondag niet gedaan kreeg.


woensdag oostenkant verder gedaan en dan was het klaar :)
's avonds AWW in kelder bijgebouw gekoppeld en klaar om in gebruik te nemen.
die dichting van galva ventilatiebuis passen perfect in een PVC buis van 160mm van mijn verluchtingsgaten in keldermuren

donderdag terug gaan werken, want ja ik kon niks meer doen op bouw zonder hout.

na het werk buitenlampjes nog gemonteerd.done

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...