zondag 30 december 2018

moest nog 1 dag zeven

nog 1 dag en ik was klaar met zeven, zo ver is het alleen niet moeten komen:



tijd van de maand weer, koppakking doorgevlogen... ofja olie is in ieder geval mayonaise geworden, want cilinderkop zit er nog goed uit op eerste zicht.

gelukkig kameraad die me is komen helpen met motor te ontleden. op paar uur tijd lag spel uit elkaar! ging begot hard. en toch wel wat tegenslag gehad. gelukkig overbuurman waar ik zijn bankschroef mocht lenen, voor met torx ingeklopt inbusboutje los te wringen. en kameraad met deftig speelgoed, scheelt tijd als je goed materiaal hebt. en dan beetje verder in straat een 12 kantig dopje gaan lenen voor ketting geleider los te krijgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...