donderdag 13 december 2018

plek maken voor te zeven

Vermits de grote stukken steenpuin apart liggen, moest er plaats gemaakt worden om te kunnen zeven. Grondwerker heeft me paar weken aan het lijntje gehouden om dan uiteindelijk nee te zeggen. Hij zou zorgen voor transport. Nu op laatste minuut zegt hem af, frustrerend! Gelukkig heeft hij me adreske gegeven, die konden uiteindelijk toch.


Nu gisteren 2 containers laten komen voor berg wat te verkleinen, nuja valt amper op dat er iets weg is. linkse hoop zit in 2 containers en restant ligt bovenop hoop aan het straat.


Dus langs geweest bij die mannen en gevraagd of ze gene chauffeur vrij hebben die continu op en af rijd. valt wel iets in te plannen zei hem.

Voorgesteld om met 2 containers te werken, zodoende ik ene vol laad en chauffeur telkens ene gaat lossen. is goe zei hem, ik had nog ene volle staan en hij had lege mee en zo zijn we begonnen. 8h15 was hem terplekke en van toen af aan was het gasgeven. tegen schoft was het meeste weg.
Had lege container achtergelaten en die zit nu veel te vol, ga weer tegen men klote krijgen als hem die komt halen. In totaal zijn er 8 containers afgevoerd, toch de moeite. en er ligt nog wat.

Ik dacht dat ze meer konden laden, ofja kan wel maar dan zijn ze overbeladen. container mag eig max tot de rand vol zitten alles wat er boven komt is al snel te veel.


en op het einde van de dag nog wat gelijkgetrokken en wat op gekuist


 dino heeft in drek gereden, werd (hoog)tijd om eens zuiver te maken.


Zeef huren blijft toch moeilijk, eerst gezeik met geen transport. dieplader, spel van 12,8m lang. Dat is de eerste moeilijkheid door de omvang, 2de iemand vinden die tijd heeft voor te rijden en dan nog niet te veel geld vraagt.einde van het jaar en iedereen is druk druk om projecten dit jaar nog afgerond te krijgen.

Dan toch iemand gevonden die tijd heeft (zitten allemaal ramvol met hun planning), krijg ik vandaag bericht dat morgenvroeg toch niet gaat lukken door uitgelopen werken. ten vroegst in de namiddag en anders zaterdagmorgen...

to be continued... hopelijk met broertje/ zusje voor dino

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...