zaterdag 16 november 2019

verf, keukenblad, centraal stofzuigsysteem,

vorige keer foto vergeten van verf resultaat.


niet tevreden mee, dus ook eens langs verfzaak geweest, wat er fout gegaan kon zijn. alles uitgelegd hoe ik het gedaan heb. kzeg ik heb nog wel geen chauffage, oh oei krijgde dan als antwoord. hoe warm was het dan, euh geen idee ma denk rond de 10-15° max. ai, moet +15°C zijn. euh oke tof. of zo laten of relief eraf schuren en tweede laag bij +15° erop zetten.

bekisting verwijderd van keukenblad. blijft beton en voor zonder trilnaald, kan slechter denk ik dan.
Maar moet nog omgedraaid worden. dus kameraden nog is optrommelen en erop leggen en dan beton verdichten zodoende het dicht wordt en geen vet opneem



collector vloerverwarming na het verven ook terug tegen muur gemonteerd. (staat al een paar weken terug)


vrijdag bord relais en 24v transfo toegevoegd, geschakeld stopcontact is getest zonder stofzuigerdarm (besteld maar nog niet binnen).

Stopcontacten overal gezet en gyproc potten gezet voor schakelaars. redleijk vroeg gestopt want 's avonds nog naar eindhoven geweest voor GLOW.  ook wel leuk

paneeltjes achterkant keukeneiland gemaakt, eentje mist nog want meten is een kunst....


zaterdag wat loodgieterwerk gedaan voor stofzuiger en patchkast opgehangen voor camera's en server.
opening pelletstoof naar kelder alpex eruit gehaald en gat groter gemaakt voor 2 buizen van 25mm naar buffervat te steken.

Stopcontacten blok onder bord geplaatst zodoende kon ik adapter uit automaat verwijderen en kon bord volledig gesloten worden.
hoek voor kast rond bord te maken is ook gelijmd, zou ik ook eens kunnen monteren en dan kan ik is zien voor scharnieren en en deurtje te meten en gaan halen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...