zaterdag 2 november 2019

gyroc, buffervat

maandag eerste laag primer erop gezet, pa had nog wat over van studio, nja beter niet gedaan, zaten brokjes in.

slaapkamer nog wat geschuurd en bijgewerkt, toen had ik het terug gehad en ben ik begonnen met keukensokkel in elkaar te vijzen.




dinsdag groffe wat weggeshuurd, pak beter zo, terug een babypoepeke. primer en verf gaan halen bij groothandel, toch effe slikken, 400 euro voor 30l primer/ verf.

donderdag kelder wat opgeruimd, trap hermaakt, ipv treden van 15cm, nu 18cm hoog. blijft te stijl. maarja niks aan te doen.

vrijdag smorgens bij overbuurman plankskes laten zagen voor mijn keuken kasten te hermaken, was zondag zei hem. hmm ahja feestdag, enkel in NL gene betaalde. tja, mja man vond het niet erg. goud waard die.

regenwaterfilter en drukvat geplaatst, we hebben water :)

gezaagde plankskes bevestigd tegen wand en elektriciteitsbord overgehuisd. naar keukenkast.
goot is net te klein. misschien toch nog teveel inzitten :p achja beroepsmisvorming. verlichtingspunten hangen nog allemaal naar beneden. nog geen domotica of sturing.


etens tijd


te zaterdag buffervat gaan halen en wat kameraden opgetrommeld. gat geboord en strop in gemaakt, takel aan gehangen.
zenne frak uitgedaan en naar kelder gedaan en dan opgehesen en laten zakken. wel wat trap treden moeten verwijderen en zo op de keldervloer gezet.


zenne winterjas:  

ongeveer op zen plek


toen halve bak sjaak gemaakt en zijn ze vertrokken.

nu bord in badkamer weg is, kan ik daar OSB plaatsen en gyproc.
nu is het gas geven om alle gyproc er tegen te knallen en beginnen af te werken tegen midden van de week, tegen vrijdag zou ik alles geschilderd willen hebben, want dan wil ik poetsen zodoende ik klaar ben voor de eco bouwers open deur op zondag. hmm zou ook nog presentatie ineen moeten flatsen. hmm wanneer ga ik dat doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...