zondag 27 oktober 2019

trapgat en gyproc...

Deze morgen begonnen met bak voor trapgat ineen te vijzen.
deze keer past die wel, wat een halve cm eraf al niet kan doen. paar mm over, ideaal.

dan begonnen met schuren, joepi. echt ni.
dan en met finisher er nog eens over voor alle kleine oneffenheden eruit te hebben.


toen was ik het kotsbeu en ben ik maar begonnen met keukenkastjes in elkaar te zetten. groot contrast, maar wel mooie kastjes. komt goed.had ook al graag sokkel in elkaar geschroefd maar wou keuken muur geschuurd hebben en laatste keer finisher erover. dus sokkel zal voor tijdens de week 's avonds ne keer worden.


keukenmuur geschuurd en ne laatste keer finisher erop. zou deze ook graag in de primer zetten begin volgende week. dan zal ik is moeten nadenken over keukenblad en bekisting maken. hoop tegen einde van volgende week bord te kunnen verhuizen.


ik denk dat ik niet de enige ben die gyproc haat, als dat ding kon spreken...

 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...