zondag 13 oktober 2019

bordes trap, vloer inwassen en regenwaterput

Eerst auto gewassen, meeste vuil er aan de carwash gaan afspuiten. want je je auto met zandkorrels wassen is ook niet wat je wil. Beginnen met afdrogen en begint te druppelen. ja ik was de auto nog is en tis weer van da. achja vuil kan er maar vanaf zijn. binnenkant nog maar is gauw doorggegaan in de regen, was ook wel is hoognodig.

dan naar bouw, begonnen met stuk van gyproc af te zagen en deksel op bak te schroeven. te lui om gyproc eraf te halen. dus zo er maar afgezaagd.
Bak wordt nog gevuld met krantenpapier, als ze de muren komen isoleren, zelfde voor deksel trapgat.


Dan gyproc naar andere kamer gebracht. andere rommel opgeruimd en spiekes in badkamer verwijderd. ai, toch ni helemaal goed gegaan precies gisteren. alles gestofzuigd en zien dat alle voegen goed zuiver zijn.

Begonnen met vloer in te wassen in keuken/ living. dan badkamer en halletje.



daarna nog liggen schuppen voor buizen naar regenwaterput. en nog wat materiaal liggen opruimen.

Volgende week kan ik regenwaterput inorde beginnen maken, sokkel voor keukenkasten kan ik ook al laten zagen en dan ineenzetten, gyproc beginnen afwerken in afwachting van keuken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...