maandag 21 oktober 2019

blackout dino spelen in zandbak en keukentoestellen plaatsen

Vermits het vandaag droog was in de voormiddag met dino in de zandbak gespeeld.

had licht in de kelder en binnen aangedaan, maar na een uur merkte ik dat dit uit was... hmm vreemd. eens gaan kijken. hmm code F48, meet spanning accu 42V, zou 39V mogen kunnen zijn, ahja had die ruim gezet in de zin van safe dan. maw blackout
vreemd, mja gisteren vuurke van 2KW 5h laten bollen, accu's waren al niet vol, gisteren niks bijgeladen, want heel de dag van die mottige vieze grijze lucht waar geen zon doorkomt.
wordt is tijd dat ik accu's bij tegen muur hang en die 10 panelen er bij op leg. en een pellestoof zou welkom zijn, dan moet ik niet meer elektrisch verwarmen. of gwn wat harder werken, dan krijg je het vanzelf warm :p

aan de waterputten aangevuld en gat ernaast ook wat aangevuld en gelijkgetrokken.


daarna nog eens vat van 1000l achtergelaten, getuige de bandensporen :)
en na huis gereden, remork daargelaten en nu microgolf en frigo meegenomen. 's morgens had ik oven al meegenomen. 

in de namiddag aan pretpakket IKEA genaamd verder gedaan, keuken toestellen ingebouwd.
wa een k*t werk, da's niks voor mij, dan nog liever gyproc smeren. vooral die frigo viel me vies tegen, wa een prulwerk.




vaatwas nog, maar dan heb ik 2 extra handjes nodig. morgen miss na het werk in ikea NL de missende deurtjes halen. zelfde prijs of goedkoper.

Deze week verder doen aan gyproc, dan is da vuil werk ook gedaan, en tegen einde van de week sokkel voor schiereiland maken en keukenkastjes eiland plaatsen (moet ik nog gaan halen), eens kijken, miss ook interessant voor in NL te gaan halen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...