zaterdag 26 oktober 2019

gyproc en ikea pretpakket deel 2 gaan halen

disndag na het werk gestart met metal stud boven schuifraam te monteren, en te isoleren.
laagje OSB ertegen.


woensdag gyproc ertegen geplaatst


en badkamer gyproc geplaatst






vandaag in de namiddag eerst sokkel laten zagen bij overbuurman en daarna ikeapretpakket deel 2 gaan halen, paste mooi in de koffer deze keer.



morgen sokkel maken voor keukenkasten, mogelijk al wat kastjes ineenzetten.
Kader voor trap gat nog is ineen zetten en hopelijk past dit nu wel. was ook anders van de week, paste voor gene meter.
en gyproc die ik vandaag de naden van heb afgesmeerd opschuren en finisher opzetten. muren die ik al gedaan had zien er best goed uit, soms kleine "krasjes", dus nog eens overgaan maar voor de rest netjes. wonderproduct die finisher. ideaal voor mensen gelek mij.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...