zaterdag 12 oktober 2019

badkamer vloeren, regenwaterputten ophogen, bordes trapgat

Vandaag begonnen met tegels te snijden en slijpen voor badkamer, ondertussen nog bezoek gehad van de zoon van de kelderman. die kwam nog is kijken voor zen rekening te kunnen maken... bena een half jaar geleden... ma ga ze toch nog krijgen.
Om 2h naar mijne overbuurman zen werkplek gereden voor mijn platen in te korten die ik verkeerd gemeten had. en dan begonnen met badkamer te vloeren.



na badkamer te vloeren had ik nog wat lijm over en heb ik betonophoging voor regenwaterput er maar mee ingesmeerd en opgelegd. als da goed is voor vloer zal da ...
Zal begin volgende week buizen van put naar kelder leggen, socarex voor pomp erin en wat zand opgooien met kraan en dan volgende verdiep van die ophogingen. die krengen zijn ni te tillen. of toch ni alleen.


dan begonnen aan bakske te maken, mooi zo'n haarjust gezaagd bouwpakket.
paste achteraf gezien ma just, moest het er wat in kloppen.

Paar vijzen erin, zal wel ni gaan lopen zo. spel staat waterpas ma zweeft nu boven de balken die eronder zitten. tis maar paar mm.
spijtig dat deksel niet past. gyproc komt te laag morgen plaat maar los halen en stukske inkorten.


morgen prio auto wassen, da ding ziet eruit ni normaal. en dan gyproc gaan verleggen naar slaapkamer waar het al ingewassen is en andere zut oprommelen en dan vloer inwassen in living/ keuken en badkamer.

douche wacht ik nog effe mee. liefst dat die chape goed droog is. kan al gyproc beginnen zetten volgende week als ik me verveel. ma eerst gyproc beginnen afwerken in afwachting van keuken. denk dat de volgende stap wordt en regenwaterput.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...