zondag 24 november 2019

shell kraantjes, zonnepanelen

te dinsdag wat shell kraantjes gezet en sifons opgeschreven om te gaan halen


Woensdag sifons gaan halen en stofzuigerdarm gaan halen.

donderdag multiplex gaan halen en laten zagen voor achterkant badmeubel en voor tegen frame WC.

vrijdag zonnepanelen frame hermaakt, ze lagen te horizontaal en de opbrengst was beneden alle peil. sinds 31 oktober waren de accus's niet meer volledig opgeladen.
vermits er vanaf 10-16h geladen wordt is het belangrijk om zoveel mogelijk zon te vangen als mogelijk als ze schijnt. 


Vrijdag avond nog is wat kameraden opgetrommeld om beton werkblad op keukenkastjes te leggen.


zitten nog wat putjes in, heb al tip gekregen om dit met transparante epoxy te doen, beton moet toch verdicht worden tegen indringend vet ed.

zaterdag namiddag kabels van container naar kelder getrokken voor spanning (kan stroomrolleke buitenom weg) en extra solarkabels. en voorbereidingen gedaan om vandaag 10 panelen bij te leggen
centraal stofzuig systeem eens getest, luxe. werkt top

en houten plaat voor tegen frame WC gemaakt.

dan vond ik het wel goed voor op ne zondag, moet niet altijd ganse dagen zijn. container nog wat opgeruimd en dan naar huis en paar emmers zand uit auto gehaald en binnenkant is wat gepoetst, buitenkant laat ik zijn voor wat het is. zolang het blijft regenen haalt dat toch niet uit.

op 6 december als het weer meezit krijg ik van sinterklaas krantenpapier in mijn muren :) hopelijk geen regen dan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...