zondag 1 december 2019

trapgat, wc afkasting, werkblad

maandag en dinsdag weet ik al niet meer wat ik gedaan heb.

Woensdag afvoeren sifons gelijmd voor vaatwas, wasmachine. kraantje water verzet voor afwasmachine (kastje lager gemaakt).


Donderdag teambuilding opt werk dus niks gedaan 's avonds. Vermoeiend dagske, stikkapot.

Vrijdag kastje onder vaatwasser stuk afgedaan, kwam niet uit met frontpaneel vaatwas.
Plaat voor trapgat laten zagen en scharnieren voor gekocht en gemonteerd.
's avonds nog voegsel aangemaakt voor op beton werkblad de gaatjes op te vullen. overschot voegsel paar spleten opgevuld langs badkamer muur in slaapkamer en aan schuifraam. 
Dan naar huis gereden, pf was stik kapot, precies alsof ik stuk in men klote had.





Zaterdag tot 10 voor 7 geslape, ni van men gewoonte. en had het eerst nog ni eens door, dacht dat het 10 voor 6 was.

Zaterdagnamiddag feest opt werk voor 20 jarig bestaan. dus niks gedaan dan.
Op feest man van pelletkachel gesproken, kzeg wanneer komt da spel nu want begint me wat de keel uit te hangen, ge zit al met 4 weken retard tenopzichte van wat ge eerste gezegd hebt...
hoezo hebben ze nog niks laten weten, kzeg wie moet da gezegd hebben. ja heb da doorgestuurd naar onze vrouwkes op den bureau. dan zit er maar is achter want vrijdag komen ze met papiersnippers. en heb niks ontvangen. heeft het voor te maandag morgend in zenne agenda gezet. kzen benieuwd.
's nachts spouwke gelegd, eten was heel lekker maar blijkbaar niet goed bevallen want was kotsmisselijk, dacht wat te gaan drinken, alleen daar ben ik niet aan toegekomen. Deze morgend nog rammelende darmen dat het niet goed zat. boke gegeten, rammel rammel. dan maag toch nog is op de proef gesteld en omelet gemaakt. ging goed binnen, wat gegrom maar toch niks meer van gemerkt.

Vandaag tot kwart na zeven geslapen, ni van men gewoonte, zal toch echt nodig geweest zijn, al 3 dagen op rij helemaal na de klote.

Vandaag wou ik beton werkblad behandelen tegen indringen van vetvlekken, handleiding gelezen, hmm enkel tussen 10-25°C. nja het is binnen 4°C opt moment, da gaat hem dus niet worden.

Dan maar verder gedaan aan luik voor trapgat, gelijmd en geschroefd. pokke werk om dat alleen te doen ma deel 2 zit erop. nog 3 tussenschotten voor zagen en ertussen lijmen en schroeven en dan nog plaat voor onderkant. en dan kan dat vrijdag ook gevuld worden met kranten papier.



Dubbele plaat voorzienrondom trapgat, een die gelijk komt met bovenkant deksel en andere plaat die dikte van de plaat lager zit waar het deksel op valt.



scharnieren vastgezet met inslagmoeren die ik nog had liggen van PA systeem dat ik ooit gemaakt heb. verekkes handige dingen. zwarte bouten met verzonken kop op zwarte scharnieren, komt goed.



WC verder afgekast.

3 stopcontacten gezet op kop van eiland, was eigenlijk het plan om er 4 te plaatsen. maar dat kwam niet uit met de scharnieren aan de binnenkant. dus zijn het er 3 geworden. 3 ging net.



Niko koffer is moeten meenemen van het werk, dan kan ik is afdekplaten kiezen. welke kleur er het schoonste bij staat.

schraagske staat nog onder tablet, pa had poot gemaakt voor eronder te zetten alleen halve centimeter tekort. als ik stelbout volledig indraai kom ik 1.8cm te kort.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...