vrijdag 6 december 2019

geen isolatie, vaatwas, WC

Isolatie man had zoiets van het gaat regenen, dus dat gaan we niet doen. Ik kan hem geen ongelijk geven, maar had het nog durven afwachten. in de namiddag was het nog redelijk droog geweest. mja was wrs toch niet klaar geraakt voor alle openingen te maken. dus maar goed ook, volgende datum volgende week vrijdag, maar ze geven dan ook regen. zien wel tegen dan.

gisteren niks gedaan, geen goesting en tis er koud. vandaag wou ik doorvoer maken naar buiten voor schouw, maar dat ging al niet goed.

Pijl zegt andersom dan dat rook zou moeten gaan, hmm volgende week terug naar pelletman. past ook niet op schoorsteen zo.

Van de week galva buis van 150 gaan halen voor schoorsteen door muur te laten gaan. maar zal toch maar even wachten met gat te maken. toch nog geen isolatie.

dan wat materiaal gaan halen en plaat voor afwasmachine in ne hoek van 45° laten zagen. ook zo'n kut werkske, kruipt veel tijd en stelt tegelijk niks voor, uiteindelijk wel content da het gedaan is en met het eindresultaat.




nog wel de gezaagde kant verven, als ik chauffage heb.

Nog zo'n leuk spel, die schijtpot. man man. ik blijf erbij sanitair tis ni mijne winkel, ma hij hangt. ook gaan omwisselen als ik materiaal was gaan halen. Zaten kleine barstjes in die pot langs de binnenkant, zal wel niks uitmaken. ma ik vond het ni kunnen.




nog gegeten en opgeruimd, maar begint ergens op te trekken:
krukjes heb ik nog niet, maar 3 bakken hebben blijkbaar ook de ideale hoogte.



Deurtje boven vaatwas moet ik nog is gaan halen, en 2 deurtjes voor kast rondom elektriciteitskast. dempers voor deurtjes dan ook meenemen en wat extra scharnieren.

boven en kelder gestofzuigd en rotzooi wat opgeruimd en boven is gauw met een natte vot doorgegaan. kwestie van het proberen proper te houden.

badmeubel is plaatsen, maar moet met 2 personen, te groot lomp en zwaar voor alleen.

Van petekind van de week schoon cadeautje gekregen, maar direct een plekske gegoven. al beetje kerst in poolhouse :) mooi gedaan, vooral dank naar de mama :)


zondag doorvoer maken naar buiten voor pelletstoof en dampkap.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...