vrijdag 1 mei 2020

gyproc afkasting, multiriem vervangen en oliekoeler terugplaatsen

sinds eind vorige week is bouwcenter terug open voor particulieren. te maandag verlof gehad (koningsdag in NL), tegen de middag wat gyprocplaten gehaald van 10mm dik voor afkasting aan mijn ramen en deuren. en wat chapenetten om gyproc er tegen te kunnen plakken.

chapenet tegen het hout geniet, chapenet ingepapt met knauf. gyproc op maat gesneden en eveneens ingesmeerd en plak ertegen.

Dinsdag na het werk auto gesmeerd, zat ook al 3000Km over service interval. olie was ook kattepis. klote roetfilters. kan me niet inbeelden dat dit goed kan zijn.

multiem en v riem binnen gekomen, vakkundig in doos geramd :s

woensdag riemen en fan terug gemonteerd, dan oliekoeler erin gejongd. luchtfilter terug op zen plek. en dan begon er terug nattigheid uit de lucht te komen.



Ik dacht dat het lek aan de bovenkant zat, maar toch redelijk abuis geweest. zat gwn vanonder :s

donderdag 2 tonnekes van 60l op kraan gezet en reservoir terug gevuld.
hydrauliek pompen gevuld en ontlucht. opgeladen batterijen terug gemonteerd en sleutel om en vroeem.
ni veel later hoorde ik mijne naam al roepen. gwn straal genegeerd en van fuck it.

en toen stond olieniveau in reservoir onder niveau van het peilglas. zal is terug moeten open doen om te zien wat er nog inpast. kan me niet voorstellen dat oliekoeler zoveel wegpakt.

beetje liggen graven om te zien als alles nog macheerd. werkt allemaal nog prima, zal volgende week dinsdag is een dagske graven, zodoende dat alles goed op temperatuur kan komen en hopelijk blijft het ook allemaal droog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...