maandag 25 mei 2020

vloerplaat

6h was 20 na vijf geworden toen pomp arriveerden. beetje vroeger als gezegd.

tegen half negen denk ik da beton erin zat. rond 8h kwam pipo van hierneffe van zen klote maken dat camionette op zen stuk wegmoest. hij moest zijne auto daar kunnen zetten en heeft dan zen madam  opgebeld om hem te komen halen, want ja zijn auto blijft daar heel de dag staan da er niks anders kon staan. soms zoude bak van de kraan er toch eens op willen zetten.

gisteren mocht jeep van kelderman er ook ni staan, stond er 5 minuten waren hekken aan het openzetten voor zen jeep op mijn stuk te zetten was hem ook al van zenne zak aan het maken.

gezegd tegen die mannen, auto laten staan en stuurt hem ma na mij. praat toch ni tegen mij en kan wat steenpuin komen rapen bij mij wat van hem is. en ik heb nog 3 kapotte werfhekken liggen die zijn aannemers kapot gewrongen hebben met te openen als er klemmen opstonden.

want ja er heeft meer werkvolk van hem bij mij gestaan als op zen stuk met dat moeras dat hem had met die regen.

volgende keer staat de pomp er en die wordt niet opgevouwen tot ze klaar zijn, hij belt de flikken maar. kan me er alleen maar op verheugen. brandweer en mug zitten hier in het straat en als ge auto, camion of wathever op het straat hebt staan hebde binnen no time flikken aan de deur. want ja mensenlevens en terecht.

ik heb geduld, KARMA komt wel eens langs.


Rond half 10 beginnen met vlinderen






tegen half 3 waren ze klaar. morgenvroeg moest ik er water opzetten, stukskes aan kimplaat dichtmaken en volpompen met water tegen de hitte.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...