zaterdag 30 mei 2020

kelderwanden, diamantboringen

dinsdag morgen pomp op gezet om vloerplaat onder water te zetten voor 4 dagen.


dan voorbereidingen getroffen voor diamantboringen te doen voor besproeiing, stofzuiger mocht wel eens leeggemaakt worden precies
 
stuk afval OSB plaat gaten in gemaakt met de afstanden voor diamantboor in te zetten. werkt toch net iets handiger

Muur nog afgekuist en kelder maar eens gedweild.
als ik die kerel voor die put te spuiten nu eens te pakken kon krijgen, dan kon ik pomp in kelder zetten en had ik misschien eens deftig water.

donderdag kwam achterbuurman zen haag snoeien, helpen opruimen.


donderdag bekisting verwijderd van goot en stoot ding voor welfsels inrit


 vrijdag begonnen met wanden te zetten en netten te binden.

deurtjes voor elentriekkast laten inkorten en band gaan halen voor gezaagde kant terug af te plakken, vrijdag was de lijm droog en heb ik ze terug kunnen hangen. knopjes op gezet, kan die keuken eindelijk afgevinkt worden.



vandaag verder gedaan met bekisting zetten voor naast inrit en tweede rij netten gezet aan de voorkant en linkerkant op de foto.


kelder gaat toch maar ne nipte zijn. het zal niks te groot zijn, hoewel sommige mij al goed zot verklaard hebben.


buurman weet me toch telkens te overtreffen, heeft paaltjes geklopt met lintjes. wat hem ermee wilt bereiken, ik snap het ni. als ze onder de voet staan, gaan ze er toch uit. zodus, zinloos.


morgen wordt het niet te warm en bewolkt dus denk dan verder netten zetten aan die muur neffe inrit.

maandag feestdag, dus zal e rniet veel gedaan worden. wassen en strijken denk ik dan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...