vrijdag 5 juni 2020

beton muren deel 1

zondag namiddag netten gezet voor binnenmuur en gebonden



duurt toch lang, al die details nemen veel tijd in beslag. dagen bij da ge denkt wa hebben we nu gedaan vandaag

maandag verlof, transpalet gaan kopen en  netten uitgeknipt voor pottekes elentriek.

dinsdag verder bekisting gezet, binnenmuur neffe inrit. kot voor batterijen in te zetten




woensdag muurtjes traphal, of toch de bekisting gezet



genoeg op menne duvel gekregen voor menne elentriek, klote potjes. mja kzen ook ni zuinig geweest, zit dikke halve kilometer aan flex in. Overbuurman zei al, zit meer in als in men huis. kzeg die kans is heel groot.

kopseinde bekisting dichtmaken
 andere muur is nog open

gisteren stipen gezet voor muren recht te zetten en dat ze recht blijven tijdens vullen.

vandaag beton erin, kimplaat erin gedrukt wachtbaren voor druklaag

grap werd al gemaakt dat beton met warm water was gemaakt, beton was warm, heel warm. mannen zeiden silo vers gevuld dus hevigere reactie van cement.

was weer in de gietende regen werken, zeikesnat. gelukkig volgende week wat droger weer, want erosie doet zand naar beneden komen en aan container heb ik niet de luxe dat het veel mag inkalven.



na beton en droge kleren prijs laten maken voor prefab trap.
van de week gegalvaniseerde roosters besteld voor  putteke kelder poolhouse en voor goot kelder huis.

besteld in holland na wat gemail kon ik ze afhalen maar magazijn in België, ik zeg geen probleem waar ligt dat magazijn. straat verder, paar km rijden en ju. lekker makkelijk
Die van kelder huis moet ik nog in 2 slijpen, want op maat laten maken koste me 300 euro, nu 100.





morgen bekisting verwijderen, zodoende ze maandag rondom kelder terug kunnen aanvullen. en camion dichterbij kelder kan staan anders raakt hem niet vanachter.


hopelijk terrelus binnen, ma ik vrees van ni, klote corona geeft overal dikke levertijden.

volgende week achterste deel van kelder doen, is redelijk rechtoe aan, dus zou pak sneller moeten gaan.

welfsels laten ook weer op zich wachten, ik heb ni eens een offerte voor die voorgespannen beesten van 11m. ik hoop dat die kerel binnenkort nog is tijd heeft, die mannen verzuipen ook in het werk ma toch, had die kelder lefst zo rap mogelijk dicht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...