maandag 15 juni 2020

bekisting opruimen

 zaterdag stond kelder vol water, pomp erin gehangen en leegpompen maar.


zaterdag op zndag nacht wakkergeschoten  van ne klap. zondag werd wel duidelijk welke klap:
zondag alle klemmen van bekisting losgeklopt. buurman moest toch eens kop over de omheining steken . ik zeg zen bijna klaar en anders is het morgenvroeg kabaal (6h). en was stil.
maakt veel kabaal en liever op zondag dan smorgens.

's avonds belt die van de ramen mij, is dat goed dat we dat raam komen vervangen morgen. ja kom maar. mannen waren ni een skomen zeggen dat ze daar waren, vuil schoenen binnen en ju.

deur voor de derde keer afgesteld, nu ga ze al het beste van alle keren. gaat dan eindelijk toch eens goed komen. benieuwd of dat met een maand nog zo is.


bekisting opgeruimd, kelder proper nu.


kleine knik in waar het tweede stuk is aangegoten.




moet gaatjes nog komen opvullen van waar de draadstangen in zaten. 

heb gezegd dat hem maar niet te lang moet wachten, want met die regen die ze voorspellen, kan er wel meer gaan invallen. benieuwd wanneer hem komt.

welfsels nog is voor moeten bellen. want schiet niet op zo.

ander buren nog is langsgekomen voor te bedelen om geld (hekwerk). ik wil meebetalen maar heb geen geld en s'avonds eens gekeken en geteld en zal hem dit jaar niet worden.
zouden beter die kut bmw  meenemen, kelder zit erin.
en steenpuin dat bij mij ligt van hun zal ook wegmoeten, al gezegd dat die omheining niet stabiel geplaats kan worden. dat was allemaal geen probleem zeiden hun. kdenk het ni.

die kerel zal toch eens langs moeten komen om het een en ander te bespreken want da feest gaat nog niet door ze.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...