zondag 19 juli 2020

inrit kelder

te maandag 2 IBC containers gaan halen bij ne kameraad opt werk. ene bij mijn ouders gaan afzetten andere voor op den bouw. met de kraan in kelder gezet, dan ook mee big bag met zand verzet naar het midden, zodoende pa andere muur kon beginnen.

zondag:
 dinsdag zag dat er dan zo uit
 pa had dinsdag ook de stenen geslepen en gemetst

 woensdag stukske er bij op gezet
vrijdag zag dat er zo uit
 gisteren heeft hem bekisting gemaakt voor beton balk te gieten voor boven de deuropening


 alleen dat hoeklatje tegen de betonnen muur moet er terug uit, gaat niet schoon zijn als dat af is.
mijne hof beetje aan het verwaarlozen, courgetten groeien als zot, spel is 45cm breed zo, zal hem komende week is moeten opeten.


tomatten planten nog wat liefde moeten geven, blaadjes weg knippen dat tomatten rood kunnen worden.

ni veel kunnen doen deze week, dinsdag naar de bank, woensdag laat thuis, nog wat mails uitgestuurd voor ne put te boren. donderdag poging getracht naar de autokeuring te gaan maar mislukt. stond teveel volk aan te schuiven. zal maar afspraak maken, want gaat hem anders niet worden.

vandaag boel gekuist, brood gebakken, 2 hoeken in badkamer afgekit van de muren. uitzetvoegen dichtgekit in vloer.
welfsels afgetekend dat ik weet hoeveel ik er nodig heb voor inrit. 16 stuks van 60 breed blijkbaar. gevoelsmatig dacht ik dat het er minder gingen zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...