zondag 26 juli 2020

inrit (betonnen balk) en pellet

pa is te maandag betonijzer gaan halen voor korfke te maken boven deuropening

ik zeg wat doen we, geven we nog effe gas en gieten we die beton erin. of doede het morgen alleen.
bwa ja ja, ik zeg mij is het gelijk he. ja zullen het nu ma doen.

ma goed ook, zal anders nogal gevloekt hebben. telkens omhoog moeten kruipen voor ne emmer beton omhoog te trekken.


komkommer s krijgen vorm, alleen zen het van die stekeldingen. die hebben ne bittere schil. mja da's eraf te schillen

dinsdag heeft pa bekisting verwijderd en laatste stukske bij op gemetst.

dit was de goede kant

andere kant heeft hem die helling niet tegoei gedaan. te rap met flauwere helling begonnen. zal die balk wel geweest zijn waardoor hem in de war was.


 fout
 goed

is hem waarschijnlijk in de war geweest met die betonnen balk ofzo, wie zal het zeggen

donderdag nog is ne remork pellets gaan halen, 910Kg brokskes de kelder in getast.


Gisteren avond en vandaag heel de voormiddag met die pellet bezig geweest, ik wou die circulatie pomp met ne solid state relais anders gaan schakelen. efkes mee aan het stoeien geweest maar leek uiteindelijk niet te werken. of toch niet zoals ik gehoopt had. 

maar viel me wel op dat die exhaust fan best warm is en rook ook iets verbrand. die lijkt ook op met een regelmatige interval wat terug te vallen in toeren.

zou verwachten dat die een error code zou geven want zit encoder op voor toerental.

morgen na het werk eens stoppen bij die verkoper en eens luisteren wat dat kan zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...