zondag 5 juli 2020

steenpuin terras en waterput

elke dag een of meerder remorken gaan halen met gebroken steenpuin

2 stuks
nog is 2 stuks
 nog ene
en nog ene

kan er nog ene bij en dan met trilplaat erover. wel grappig ze weten al direct wat ik moet hebben. en de helft gratis gekregen

vrijdag zijn ze put komen spuiten, weeral niet wat het zijn moet. gemiste kans.

zeg je niet dieper als 8m en max 1m filter
doen ze 9m met 3m filter. als je er zelf ook ni bij zijt. se GVD

zal nog veel moeten spoelen, veel zand bij. zal voor een zonnigere dag zijn. droogt het wat beter op

stukske flex gefixed, die had ik beschadigd met graven, stukske buis ertss met 2 tullen op en dan zit flex terug klem. zat wel water in, moet ik er is uit blazen met compresseur.


werk nu bij een andere klant/ bedrijf. pak minder flexibel als vorige. zullen me toch nog moeten leren kennen. want dit blijft zo niet duren. ik moet blij zijn als ik voor 16h thuis zen en als je dan nog naar de winkel (voor bouwmateriaal) wilt voor 17h dan moet er al niet teveel tegen zitten of je haalt het niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...