zondag 18 september 2022

schuifraam dichtmaken, OSB binnenmuren, sanitair

Nieuwe week, nieuwe kansen!

Maandag niks gedaan buiten gras afgereden en voor mijn voeten naar mijn nicht geweest.

Dinsdag schuiframen dichtgemaakt tegen regen en later inbrekers, want ramen laten nog wel even op zich wachten.


opt werk vroegen we ne foto van de voorkant van den bouw, u vraagt wij draaien.

Woensdag elektriciteitsleidingen van verlichting in kelder afgetekend op dek.
Donderdag was er een feestje van ne collega na het werk, dus niks gedaan toen.

Vrijdag de slaap- en badkamer muren beginnen dichtmaken met OSB langs ene kant, er moeten nog diamantboringen gedaan worden voor afvoeren ed. dus moet nog even open blijven.

Fermacell platen (zwaardere gipsplaat variant) zou ik ook gedeeltelijk kunnen zetten, maar die platen wegen 48Kg per stuk. Zo ne beer zen ik niet dat ik die alleen gepakt krijg.



Door de week ook aan het kijken geweest voor afvoeren en sanitair leidingen voor hoeveelheid diamantboringen. Er zitten wat elektriciteitsleidingen die niet helemaal goed uitkomen, dus moet nog wat puzzelen hoe ik dat deftig kan doen "uitkomen".

Als ik daar uit zen, nog is ne dag verlof pakken en machine huren voor die boringen te doen. hoewel ik naar het einde van het jaar waarschijnlijk terug 4/5 ga werken om mijn verlofdagen op te krijgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...