zondag 4 september 2022

binnenmuren plaatsen

 Maandag binnenmuren gezet met onze voi, of toch de grote.

kleintje heb ik dinsdag alleen gezet, kimblokken hadd onze voi maandag nog gezet.

muurtje moest ik nog wel inkorten, want hollander doet maar wat. pff

woensdag openingen voor regenwaterafvoeren en de stalen kolommen opgemeten.

donderdag deze op hun plek gezet. en dan vrijdag en zaterdag avond de onderste rand van de buitenmuren van de dampopen platen op de EPDM afgekleeft met tape (tescon vana)

vandaag in de voormiddag het dampscherm getaped aan de balken en muren.



Volgende week mogelijk OSB aan de onderkant van platform boven inrit maken. en kijken als ik eventueel een gedeelte van de binnenmuren van OSB kan voorzien.

Eerstvolgende zou diamantboring moeten zijn en afvoeren plaatsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...