zondag 6 november 2022

sanitair, WC frames, alpex leggen

Een vrij drukke week geweest kwa prive afspraken, dinsdag en donderdag daardoor niets kunnen doen.


Maandag frames WC afgetekend en kimblokken stuk uitgehaald in badkamer en uit betonblokken voor de gasten WC.

Woensdag was ik ook wat later thuis, maar bouw toen verder dichtgemaakt en afvoeren wat prullekes gedaan. (kop stond er ook niet naar/ emotioneel tegen de grond).



Donderdag ventilatie gaan halen en paar dingskes voor afvoeren af te kunnen werken. ventilatie unit zelf was er niet, maar deze zou vrijdag op werf geleverd worden, niks gezien helaas.

Vrijdag dan WC frames gezet en afvoeren gekoppeld, buizen had ik maandag al gemaakt.en uitsparingen


alpex gelegd en vastboren




clusterfuck van alpex dat nog naar kelder zou moeten, maar boren stuk en geen pluggen meer


Geld nog moeite gespaard kreeg ik te horen, zelfs koud water is geïsoleerde buis. Ik kreeg een deja vu momentje. oeps

Buizen van VVW (vloerverwarming) en pellet moet ik gat nog groter maken. alpex van 26mm (40mm buitenmaat). en wat tekort.

Daarna lampen gehangen want het wordt vroeg donker tegenwoordig .

Zaterdag avond nog alpex geplooid (met XVB 3g2,5) en verder vastgeboord, maw clusterfuck naar kelder verhuist.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...