zondag 20 november 2022

ventilatie

Weer een super productieve week...


Maandag gras afgereden, want dat blijft maar groeien met die temperaturen.
Dinsdag bad gaan halen, was ik ook vrij laat thuis.
Dinsdag op woensdagnacht verschrikkelijk slecht geslapen, wat ik dacht dat een opstoot van reuma was, bleek het niet te zijn.
Woensdag ook niet veel uitgespookt, vooral moe van slechte slaap.
Donderdag van alles nog na het werk te regelen. bank, winkelen, fiets, ...
Donderdag op vrijdagnacht terug opnieuw ne "opstoot", vond ik wel verdacht, nrml niet zo vaak op elkaar en zo heftig.
Toch ma eens ne zelftest gedaan, hmm die werd al direct positief, ook de eerste keer. Afspraak gemaakt voor PCR test, heb je klachten NEE. (anders kon je niet door voor testafspraak, bewust gedaan?...) half 2 mocht ik in mijn neus laten peuteren. 's avonds SMS met vermijd contact en blijft thuis. roger that. Hehe eindelijk na 2,5 jaar kan ik dan toch eens mijn antidote ontwikkelen. werd tijd.
Achja 's morgens kot gekuist, namiddag was dan test en daarna mijn scherm van mijne telefoon eindelijk eens vervangen, was al 1 maand ofzo gebarsten.
 
Ik vraag me wel af waar ik het heb opgelopen, glow? betwijfel ik, kameraad had niks, ecobouwers dan? Mogelijk of bij petekind, ma die wisten van niks. miss werk? ma duurt 2-3 dagen incubatietijd. Dus meest waarschijnlijke zal wel ecobouwers zijn.

achja wat keelpijn en met vlagen eens hoofdpijn, ik heb nog geur en smaak, wat ik dan vreemd vind, maar voor omicron blijkbaar wel gebruikelijk. hmm dat was ik vergeten, anders miss toch al eerder alarmbellen afgegaan. 
 
achja zaterdag verder gedaan aan huis. OSB platen tegen plafond gemaakt en daarna unit ertegen gemaakt na meten, meten en nog eens meten. vraag me niet hoe ik da spel van 65Kg in mijn uppie tegen plafond gekregen heb. houd het ma op vindingrijkheid en (heel) wat gevloek.




Vandaag nog wat materiaal opgeschreven dat ik tekort kom (ze hadden van alles veel teveel meegegoven, uhu. ik mis 23lpm buis ..... go figure, nog ne hoop reducties ed.)
Die geluidsdempers erop gezet en nog wat buis gestoken en tadaam:



so far so good, eerst die reducties hebben en muurtje nog eens maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...