zondag 4 december 2022

kot sanitair

Woensdag wat drukvaste isolatieplaten gaan halen voor sanitair kot in kelder. zodoende het toch in een geïsoleerd volume zit.

Donderdag nog eens bij mijn favoriete sanitairmannen langsgeweest. Die alpex van 26mm gaan bijhalen en een rolleke van 20mm bijgehaald voor douche (mocht ik toch ooit ne regendouche willen) en nog wat grut.

alpex van 26mm bijgelegd voor pelletkachel. (die alpex is geplooid met die kartonnen buis die neffe die alpex net voor dat verhoog ligt. werkte best goed.



Vrijdag begonnen met die isolatieplaten en een stuk OSB tegen keldermuur te maken. Stuk EPDM tegengehangen voor moest ik ooit een lek krijgen dat die OSB niet diret nat wordt.



Vandaag collector aangesloten, weg die clusterfuck. terug een overzicht. 2 rechtse leidingen die nog naar onder steken zijn voor collector vloerverwarming en die 2 linkse (rode en blauwe) zijn voor pelletkachel dus die moeten rechtstreeks op buffer aangesloten worden.


otto zen wintersloefen aangedaan (want geven 5cm sneeuw tenacht, kzen benieuwd ...) al ooit is miserie gehad met bandencentrale die draadeind voor velgen vast te zetten na de tiefes gedaan heeft. Ik denk dat ik toch iets te doen ga hebben tss kerst en nieuw. he zucht.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...