zondag 11 december 2022

sanitair aftappunten

Woensdag syfon van bad vervangen dat ik 2de hands gekocht heb. Ik vond hem niet helemaal super gaan, wat stroef en die draaiknop was gebarsten. en nu ook aansluiting voor op die afvoeren van 50mm.

Vrijdag aftappunten voor shell kraantje op te monteren geplaatst, weinig nuttigs over te zeggen.






En schoorsteen van in kot vanachter waar ik nu woon, ne EPDM overgetrokken; blaast er wat minder koude lucht na binnen, had ik 3 jaar geleden al is moeten doen, mja prioriteiten zeker... 

 

Ozze voi heeft mij een werktafel gemaakt, ferm ding, deze morgen bankschroef op gemonteerd en zijn plekske gegoven.

Door de week nog wat aan het zien voor die wielstuds van menne otto te vervangen en wat prijzen opgevraagd, dat gaat van 2 tot 20 euro per stuk... te gek voor woorden.

Prijs voor een elentriekkast is ook te gek voor woorden, mja ik wil ook wel iet apart (4 rijen, 24 modules breed met glazen deur) prijs gaat richting 4 decimalen voor 2 stuks en daar zitten geen komma's bij ze... en Ik wil natuurlijk een specifiek merk en die glazen deur maakt het duur. Ik moet en zal mijn lampkes van mijn domotica en DMX dimmers zien knipperen. call me crazy.

sebiet nog is na de zee vertrekken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...