dinsdag 23 juli 2019

gatenkaas, diamantboringen

Vandaag diamantboringen gedaan voor afvoeren en voor elek naar omvormer in kelder.

de twee gaten naar omvormer heb ik met de hand moeten doen. statief kreeg ik niet geplaatst (lees te dicht tegen muur) en met zo min mogelijk water, want ja er staat een omvormer net onder.
eerst twee gaten van onder naar boven zodoende ik wist waar ik moest zijn.
nadeel van droog boren is dat stof niet wegkan en boor nogal snel blokkeert. en geen koeling.

de overige gaten met water en statief geboord, fluitje van een cent. allemaal 63 en een gat van 115mm voor afvoer van WC.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...