vrijdag 26 juli 2019

wandje, UTP en keuken

Vandaag wandje keuken dichtgemaakt met OSB, de overige wanden gaan in OSB blijven, net zoals het plafond. kostenbesparend en plafond valt me niet tegen voorlopig.


Dan UTP kabel (was 30m ofzo) naar omvormer en camera recorder in 2 geknipt en connectoren aan geknepen, zodoende hebben beide terug connectie met internet. app terug geïnstalleerd op nieuwe telefoon. zodoende ik terug remote kan koekeloere.

wat natte plekken op plafond kelder gevonden, gisteren dacht ik condens (warme weer +40°), maar nu blijkt het van diamantboringen, zit nog water in welfsels die er langzaam door beton kruipt.



morgen namiddag ga ik kijken voor een aantal eiken 2de hands keukens. Mensen die ze afgebroken hebben en een nieuwe hebben laten plaatsen. zijn meestal de meest deftige keukens, zelfs beter als de huidige soms. vroeger maakte ze tenminste nog deftige dingen.

en zondag badmeubel gaan halen voor 70 euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...