zondag 21 juli 2019

lang geleden, binnen muren

Lang geleden dat ik nog is iets gepost had. Want zat met een google probleem, wat er geen bleek te zijn. Ik kreeg heel de tijd melding dat ik geen geheugen meer had op mijn google account. dacht dat dit door de foto's kwam die ik op de blog post. maar was een mailbox die wat vol zat. wist niet dat een mens 15gig aan mails kon hebben.

zodus, kelderman is voor collega's een kelder aan het zetten. was eens gaan kijken en nog eens vragen achter men rekening...
Moest direct lachen als hem mij zag, kdenk dat ie blij was mij te zien :)
kzeg kheb wa materiaal van u bij, hoezo zijt hem. kzeg ja kheb nog confrage platen, stipen, bruggen en hijskettingen van u. 
och god zegt hem, we waren onze kettingen kwijt. kzeg da meende toch ni, ge wist toch da ik die had. mens was blij.
Had nog wat bruggen tekort, dus maar in kelder bij hun gelegd. kzeg als ge mij ni zou hebben he.

mezelf een cadeautje gedaan:


pa eerste laag ytong laten zetten vorige week, moest onder mes, dus moest ik toch nog effe van profiteren. wel ne hoop gezaag en gejammer moeten aanhoren mja.
vorig weekend die groene bruggen gemaakt voor eronder te zetten. meer als better safe, then sry. Schrijnwerker (overbuurman) kwam nog is kijken, wa zedde toch allemaal aan het doen, dan weet ik da het goed is als hem dat zegt.

Van de week geschaafde balken gaan halen voor binnenmuren. en eens geluisterd achter nieuwe bodemplaat voo remork, want als ik daar ne kuub zand mee ga halen, dan heb ik nog 1/4 over als ik terug zen. trip naar de zee heeft hem geen goed gedaan, bodemplaat is wat losgerammeld. het was al gene vette en nu helemaal ni.

gisteren muurtjes voor badkamer gezet.



vandaag ramen en deur dicht getimmert, had wandje voor keuken ook al OSB willen tegen zetten, maar buurman terug van verlof en vind da ni fijn als ik lig te zagen op zondag...



wel donker zo nu.

volgende is diamantboringen voor afvoeren, elek en water doen en dan kan ik beginnen met elek en water. Maar moet is kijken of dat handig gaat werken met mijn valse wanden (leidingspouw).

nu moet ik echt is plannen gaan maken voor water en elek, anders kan ik boringen ni eens doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...