woensdag 3 juli 2019

raamopening afwerken, kelder buren

Vandaag de raamopeningen verder afgewerkt, stuk osb aan binnenzijde gemaakt.
Nog aftapen van de week


 


Gebeld voor de ramen op te meten, kan zei hem, zaterdag net voor de middag. mooi, da's snel.

zaterdag accu's verder afwerken, goot plaatsen. dan zit ik terug op 18KWh , nu maar de helft.

Nog wachten op beugels voor resterende accu op te kunnen hangen, dan zit ik op volle capaciteit van 36KWh.

Bij buurman zijn ze ook kelder komen gieten, blij dat ik die ni had, die konden hem terug afbreken en opnieuw beginnen.

geen enkele muur staat recht
bovenste randen zijn slecht afgewerkt dus kunt al raden hoe welfsels gaan liggen
stopkes van bekisting zitten plastieke dopkes in, waterdicht, nope. sjans da het grondwater onder kelder staat. maar toch



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plafond voordeur en "gootjes" kelder

De laatste post van het jaar denk ik zo. Ik zal morgen nog wel wat aftapen van de HSB, maar wrs volgend jaar pas posten. Halverwege de maand...